Z900RSの純正形状クラッチカバーを、マシニングセンタで切削加工によって再現する難しさを、改めて痛感しました。オリジナルのスタイルを忠実に追求し、完成に至るまでには実に2年の歳月を要しました。
このプロセスを通じて、カワサキ純正品がいかに高度な技術と優れたデザイン性を備えているか、深く実感しています。
これからも、自分自身の信念でオリジナルスタイルへのこだわりを持ち続け、一切の妥協を排した製品づくりに挑み続けます。
I once again realized how difficult it is to reproduce the genuine clutch cover shape of the Z900RS by cutting it on a machining center. It took two years to complete, faithfully pursuing the original style.
Through this process, I was keenly aware of the high level of technology and design of genuine Kawasaki products.
We will continue to stick to our unique style based on our own beliefs and continue to take on the challenge of manufacturing without compromise.
↑内リブを省き、軽量化を計りました。
↑Inner ribs are omitted to reduce weight.
↑オリジナル形状を忠実に再現していますので、オプションパーツの取り付けも可能です。
※メーカーにより、多少の空き場が出る場合があります。
↑Since the original shape is faithfully reproduced, optional parts can be attached.
*Depending on the shape of the option manufacturer, a slight clearance may be provided or secured.
オリジナルスタイルを忠実に再現しました。内リブ、肉厚を極力落とし、軽量を実現させました。
A faithful reproduction of the original style. The inner ribs and wall thickness have been made as thin as possible to reduce weight.
価格
→ ¥120,000(税抜き)
クリアアルマイト
→ +¥15,000(税抜き)
その他のアルマイト、ガンコート、耐熱ペイント、セラコート、ちぢみ塗装はお問い合わせください。
下記、カワサキ純正部品が別途必要になります。
11061-0404 × 1
ガスケツト、クラツチ カバー
52005-1120 × 1
ゲージ
551A0814 × 2
ノックピン 8X14
670B2020 × 1
O リング(ウンドウヨウ)20MM
92046-0034 × 2
ベアリンク゛(ニードル)HK1210FM
92049-1475 × 1
シ-ル(オイル),クラッチ リリ-ス
The following genuine Kawasaki parts are required separately.
11061-0404 × 1
52005-1120 × 1
551A0814 × 2
670B2020 × 1
92046-0034 × 2
92049-1475 × 1
コメント