オリジナル形状を究極まで追求したビレットパルサーカバーです。
洗練されたオリジナルデザインを追求しつつ、軽量化にも徹底的にこだわりました。内部リブを削ぎ落とし、最適な肉厚設計を実現。細部に宿る美しさと、ビレット素材に匹敵する堅牢さが融合した一品です。強度や耐久性についても妥協なく仕上げておりますので、安心してお使いいただけます。
This is a billet point cover that pursues the genuine shape to the utmost.
While pursuing a sophisticated and original design, we also focused on reducing weight. The internal ribs have been shaved off to achieve an optimal wall thickness design. It is a product that combines beauty down to the smallest detail with a robustness comparable to billet material. You can use it with confidence without compromising on strength or durability.
オリジナルデザインの追求により、過度な装飾を排し、洗練された大人のカスタムを楽しむ方にこそふさわしい一品です。その完成度こそが、リバースエンジニアリングの真髄を体現しています。
By eliminating excessive decoration and pursuing a unique design, this product is perfect for those who enjoy sophisticated customization. Its completeness embodies the essence of reverse engineering.
オリジナル形状を維持したデザインだからこそ、オプションのスライダーなどとの併用もスムーズに可能。機能性と美しさを兼ね備えた、洗練されたカスタムの選択肢としてお使いいただけます。
↓
The design takes advantage of the original shape, so it can be used smoothly with sliders sold separately. A sophisticated custom choice that combines functionality and beauty.
↓
↑スライダー未装着
↑Slider not installed
↑スライダー装着
↑Slider installation
↑スライダー未装着
↑Slider not installed
↑スライダー装着
↑Slider installation
【注意】クランクケースの合わせ目と、パルシングコードのはめ込み部分が段差になっている為、以下の赤矢印部分に液体ガスケットを塗布してください。液体ガスケットの付けすぎに注意してください。
[Caution] Since there is a step between the joint of the crankcase and the part where the pulsing cord fits, please apply liquid gasket to the red arrowed part below. Be careful not to apply too much liquid gasket.
価格
→ ¥30,000(税抜き)
クリアアルマイト
→ +¥6,000(税抜き)
その他のアルマイト、ガンコート、耐熱ペイント、セラコート、ちぢみ塗装はお問い合わせください。
下記、カワサキ純正部品が別途必要になります。
92055-0199 × 1
パルサーカバー Oリング
56054-2380 × 1
パルサーカバー マーク
※表面に取り付けるマークの為、任意となります。
The following genuine Kawasaki parts are required separately.
92055-0199 × 1
56054-2380 × 1
※This is the mark of the pulsar cover, so it is an option.
コメント